هفت اقلیم

اندر احوالات هفت اقلیم از زمین و آسمان ،مردمان و شهرمان و...(از هر دری سخنی!)

هفت اقلیم

اندر احوالات هفت اقلیم از زمین و آسمان ،مردمان و شهرمان و...(از هر دری سخنی!)

هفت اقلیم

اندر احوالات هفت اقلیم از زمین و آسمان ، مردمان و شهرمان ،و هر آنچه که از شنیدنی ها و دیدنی ها و خواندنی ها مرا خوش و شاید ناخوش آید و خواهم که سخنی از آن به میان آورم ...

آخرین مطالب
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین نظرات

آخرین مطالب

۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۳ ثبت شده است

 

پخش دیجیتالی صدا و سیما که باعث می شود  بواسطه ی یک گیرنده ی دیجیتال تعداد شبکه ی بیشتری را دریافت کنیم ، برای معدود مناطقی که  هنوز از پخش آنالوگ و تعداد شبکه ی کمتری استفاده می کنند می تواند اتفاق مهم و مفیدی باشد.  هوراند نیز  با اینکه  اکنون به مرتبه ی شهرستان ارتقا یافته متاسفانه هنوز از شبکه های دیجیتالی بی بهره است. هر چند این شهرستان تازه ارتقاء یافته هنوز مشکلات و نیازمندی های متعددی دارد که ان شاءالله  به تدریج مشکلات برطرف و نیازها تامین خواهند شد ولی با توجه به گسترش مناطق تحت پوشش پخش دیجیتالی در کشور و برنامه های جذاب و سرگرم کننده و مفید شبکه های آن (مثل مستند، فیلم و کارتون!و...) ، امیدواریم هر چه زودتر هورند نیز از این امکان بهره مند گردد.

حتما این خواسته ،یکی از مطالبات مسئولان منطقه نیز محسوب می شود و چه بسا پیگیر آ« نیز می باشند ، که در آن صورت  امیدواریم به زودی زود شاهد  دسترسی اهالی هوراند به این شبکه ها باشیم.

 

پی نوشت1 :  حدود شش  ماه قبل در مجلسی که یکی از اعضای  شورای شهر هوراند حاضر بود این مسئله را مطرح کردم که ایشان از این حرف استقبال کرده و گفتند حتما پیگیر این خواسته خواهند بود...به نظرم بسیاری از اهالی نیز خواهان دسترسی هر چه سریع تر به این شبکه ها در هوراند هستند و شاید آن ها نیز بارها در این مورد با مسئولان حرف زده اند...به هر حال ما هنوز منتظریم فقط امیدواریم این انتظار زیاد طول نکشد! 

پی نوشت2 :  البته خدا رو شکر که مدت ها قبل تعداد شبکه ها از 5 شبکه به 8 شبکه رسید. یعنی شبکه های خبر ،آموزش و قرآن اضافه شدند.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۹۳ ، ۱۵:۰۴
موسی علی نژاد

 

 

میلاد امام علی بن موسی الرضا مبارک باد

یکی از بهترین قسمت های سریال ولایت عشق ،قسمت مناظره ی امام رضا(ع) با علمای ادیان بود.  فکر میکنم تماشای بخش مناظره  که به راستی بسیار  دیدنی است در این مناسبت مبارک نیز دل پذیرتر باشد.

لینک دانلود با حجم تقریبی 11 مکابایت (سایت آوینی)

*********************
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ شهریور ۹۳ ، ۱۳:۰۱
موسی علی نژاد