هفت اقلیم

اندر احوالات هفت اقلیم از زمین و آسمان ،مردمان و شهرمان و...(از هر دری سخنی!)

هفت اقلیم

اندر احوالات هفت اقلیم از زمین و آسمان ،مردمان و شهرمان و...(از هر دری سخنی!)

هفت اقلیم

اندر احوالات هفت اقلیم از زمین و آسمان ، مردمان و شهرمان ،و هر آنچه که از شنیدنی ها و دیدنی ها و خواندنی ها مرا خوش و شاید ناخوش آید و خواهم که سخنی از آن به میان آورم ...

آخرین مطالب
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین نظرات

جمعه, ۶ بهمن ۱۳۹۱، ۰۱:۰۶ ب.ظ

جمعه آمد جمع شش روز انتظار...
و چه سخت است که مرا ببینی و تو را من نبینم...بحث لیاقت نیست اقا ،که البته نیست! حرف حرف عنایت هست که البته  هست!"
امروز ظهر از تلویزون شنیدمش،خیلی ...

گفتم باید پیداش کنم و کردم و الان هم که دارم گوش می کنم دارم تو وبلاگ هم می گذارم

دانلود تواشیح بسیار زیبای "مولاجان برگرد"(مولانا یا مهدی...)

هرشب چشمامون به آسمونه
پس کی می آیی؟ خدا میدونه
عزیز زهرا امید آخر
تویی ای مولا تویی ای سرور

مهربونی کن مولاجان برگرد
سرپناهی کن دستاتو ای مرد
فدای اسمت یوسف زهرا
دلامون تنگه برات یا مولا

مولانا یا مهدی مولانا یا مهدی
اگه برگردی به پات می میریم
مولاجان از تو نفس می گیریم

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۰۶
موسی علی نژاد

نظرات  (۳۹)

سلام 
اجرتون با آقا
عالی بود و زیبا

پاسخ:
سلام
زنده باشید
خیلی خیلی زیبا بود
پس کی می آیی خدا میدونه
پاسخ:
می رسد آن غایب آخر ،با بهاری نو رسیده
شب شکافی همچو حیدر،دستش از جنس سپیده
آی اوغلان این روزها بتر شعرها در و می کنی ها از خودت
پاسخ:
سلام آی اوغلان!نجه سن؟
سلام که ندادی هیچ تابعیت برره رو هم که گرفتی!!!!!!!!
ساغ اولاسان
واقعا عالی بود  اجرتون با مولا
پاسخ:
زنده باشید
امام زمان دوستتون خواهد داشت
پاسخ:
کاش...
و ما هم کاش...
از این کارها بیشتر ارائه بدهدبدهید - ممنون از شما
پاسخ:
ممنون چند فایل زیبای دیگه هم هست که انشاءالله به زودی در وبلاگ می گذارم
باسلام
ممنون لطف کردید فقط یه سوال آیا دانلود این تواشیح ها اشکال نداره چون توی بعضی سی دی ها میزنن کپی کردن ممنوعه؟؟
بازم ممنون
پاسخ:
سلام
خواهش می کنم
بله اگر روی سی دی اونطور نوشته باشه حق با شماست ولی من از روی س دی آن چنانی کپی نکردم من از اینترنت پیداش کردم و نمی دانم صاحب اثر نظرش در مورد انتشار عمومی آن چیه؟آیا رضایت بر پخش رایگان آن دارد یا نه ؟شاید به خاطر مذهبی بودنش رضایت صاحب اثر بر رایگان بودنش و کسب ثواب بیستر باشه ! چون فقط یه آهنگ مذهبیه و  مثلا یه نرم افزار قرآنی پیشرفته نیست که  چند نفر ماهها رویش کار کرده اند و مثلا قیمت گذاشته اند 10000 تومان و گفته اند کپی مجاز نیست! البته تلویزیو ن هم این رو پخش کرده وبه نوعی پخش عمومی داره البته توسط صدا و سیما!شما فکر کنید کسی از تلویزیون ضبط کنه و در جهت گسترش جو مذهبی تو  اینترنت پخش کنه  البته بدون هدف کسب در آمد! ...در کل جوابم همونه: اگه کسی آهنگی رو  که براش زحمت کشیده و بخواد بفروشه  پخش عمومی و رایگان اون توسط دیگران و بدون رضایت او  اشکال دارد و من هم نمی دانم صاحب این اثر نظرش در مورد انتشار عمومی آن چیه؟آیا رضایت بر پخش رایگان آن دارد یا نه ؟امیدواریم  به خاطر مذهبی بودنش رضایت صاحب اثر بر رایگان بودنش و کسب ثواب بیستر باشه
عاااااااااااااااالی
۱۲ شهریور ۹۲ ، ۱۲:۵۷ سید رضا حسینی
با سلام وخسته نباشی
اقایان واقعا ممنونم خیلی دنباله این اهنگ گشتم
دستتون درد نکنه

پاسخ:
سلام
ممنون برادر
رنده باشید
بچه ها دعام کنید خیلی دوست دارم برم مسجد جمکران دعا کنید قسمت  هممون  شه  دلم خیلی هوایی شده
پاسخ:
خوش به حال دلت که هوای او دارد...کاش دل ها همه هوایی شوند...

اجرتون با حضرت زهرا (س)

پاسخ:
زنده باشید
سلام
راستش من دنبال اهنگ این تواشیح هستم ،اهنگ بدون صدای افراد چکار کنم به نظرتون؟؟؟
پاسخ:
سلام  اگه خود آهنگ رو بدون صدای خواننده پیدا نکردید شاید بهتر باشه از نرم افزارهای مخصوص این کار اسنفاده کنید ،اگه تو گوگل این عبارت رو بنویسید " حذف صدا خواننده از آهنگ"  مطلب اموزشی رو می بینید که م یتونه راهنماییتون کنه  لینک مطلب آموزشی: کلیک کنید
موفق باشید
در مدرسه ی کمیل این سرود خوانده می شود
پاسخ:
مدرسه ی خوبی دارید تبریک میگم.
سلام
من با کیفیت اورجینال و اصلیش رو میخوام
خواهشا اگه میشه توی وبسایت قرار بدید
خیلی گشتم خیلی :(
باسلام خیلی عالی بود اجرکم عندالله
پاسخ:
سلام
ممنون
زنده باشید

سلام.

خدا خیرتون بده؛ یاد خاطرات سال هشتاد و نه افتادم؛ یه مستندی اومده بود به نام ظهور نزدیک است و من این آهنگو اونجا شنیدم.

الآن که دانلود کردم و گوشش دادم، اشک تو چشمم جمع شد.

یادش بخیر اون ایام، وقتی که این آهنگو تو اون مستند شنیدم، قصد داشتم، شبهای جمعه تو امامزاده ی محلمون قیر و کارزین فارس، یعنی امامزاده حضرت سید تاج الدین محمد، تا صبح به گریه و زاری و التماس، شفای چشمای نابینامو از آقا بگیرم که اگه امام (ع) تشریف آوردن، دیگه نابینا نباشم و بتونم کمکشون کنم ولی حیف که همه ی اون آرزوها، سرابی بیشتر نبود.

انشا الله، تو رکاب خود آقا امام زمان شهید بشیم.

خوشحال میشم از پایگاه ما، کشور عشق هم دیدن کنید؛ سعی کردم، اونجا هم دور از امام زمان (عج) اداره نشه/یا مهدی...

پاسخ:
سلام
دلتون پر از نور معرفت باد
ان شاءالله شفای چشماتون رو هم م یگیرید

سلام دمتون گرم من عاشق این تواشیحم.انشاا.. چون که واسه منتظران اقامون هستش صاحب اثر هم راضی باشند. من سال قبل همین موقعا جمکران بودم. انشاا.. قسمت همه یشه که برن.التماس دعا از همگی کاشکی منم باز خیلی زود برم جمکران.دعای گوی همگی هستم.
پاسخ:
سلام انشاء الله زیارت تصیب همه بشه  
۱۰ خرداد ۹۳ ، ۲۱:۲۷ عبدالبصیر اسماعیل زاده
خیلی عالی و اجرتون با امام پاکی ها امام آخرالزمان
پاسخ:
ممنون
زنده باشید
دستتون درد نکنه من عاشق این اهنگم.اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
اللهم عجل لولیک الفرج

کمال تشکر

ای کاش  بیشتر بود زمانش

پاسخ:
ممنون
دستتون خیلی درد نکنه
پاسخ:
زنده باشید
آقا تشکر.اجرت با آقا
پاسخ:
زنده باشید
سلام
خدا خیرتون بده
بخدا شاید نزدیک به یه سال هستش که دنبال این اهنگ بودم
واقعا اجرت با مادرم زهرا
یا مهدی
پاسخ:
سلام
زنده باشید

سلام 

خیلی عالی و تاثیر گذار بود

پاسخ:
سلام
زنده باشید
۲۶ آبان ۹۳ ، ۲۱:۴۷ مادر محمد سینا
سلام
با شنیدن این آهنگ احساس کردم دلم زنده شد و اشکهام خالصانه در فراق گل نرگس از چشمهام جاری شد . امیدوارم در رکاب آقا به فیض شهادت نائل شوید که سعادت ابدی است . اجرکم عندالله
پاسخ:
سلام
ممنون ،ان شاءالله.
 زنده باشید
۳۰ آبان ۹۳ ، ۱۷:۵۹ خاک زیرپای امام زمان
دمتون گرم عالی بوداجرتون باآقا
پاسخ:
زنده باشید
عالیه واقعا ممنونمtank you 
پاسخ:
زنده باشید
سلام علیک بر همگی کسانی که به هر صورتی در بر پایی این مجموعه همکاری کردند.ان شال.. که امام زمان "مولا وآقای همگی ما"نظارت خاص وخوبی به شما هادوستان عزیز داشته باشد داشته باشد.
پاسخ:
سلام
ممنونم، ان شاءلله
عالی بود
پاسخ:
ممنون
سلام
ما این اهنگ رو قراره بصورت سرود اجرا کنیم
ممنون ک لینک دانلودش رو قرار دادید
اجرتون با اقا
پاسخ:
سلام
امیدوارم اجرای خوبی داشته باشید
ممنون
سلام ، گروه سرود مدرسه ما این شعر رو خوند من خیلی خوشم اومد ،چند وقتی بود دنبالش بودم ، ممنون
پاسخ:
سلام
خوشحالم که اینجا پیداش کردید

 مدرسه شاهد طیبه هم خوانده شد بسیار زیبا به صورت بچه ها

پاسخ:
حتما اجرای قشنگی بوده
سلام خیلی عااااالی بودمااین سرودرادرمدرسه خوانده بودیم
پاسخ:
سلام
انتخاب گروه سرودتون عالی بوده
ممنون
اجرتون باخدا .خدا یا در ظهورش تعجیل کن دلمون به تنگ آمد خدا 
پاسخ:
زنده باشید.اللهم عجل لولیک الفرج
۰۷ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۳۱ بهنام بدرلو
با سلام و خسته نباشید بسیار کار زیبایی بود 
پاسخ:
سلام
بله واقعا کار زیبائیه. ممنون
۱۲ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۲۷ من انقلابی ام

ممنون

اما کیفیتش پایینه

پاسخ:
حق با شماست
۱۳ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۴۴ مجید محسنی
واقعا عالی بود این اهنگ برا وقتهای دل تنگیم مثل مرحمه 
پاسخ:
بله واقعا عالیه. ممنون
عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
پاسخ:
ممنون
من عاشق این آهنگم مرسی بابت گذاشتن این آهنگ منو یاد سرودهای داخل مدرسه میندازه واقعا ممنون👍👍👍👍
پاسخ:
زنده باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">