هفت اقلیم

اندر احوالات هفت اقلیم از زمین و آسمان ،مردمان و شهرمان و...(از هر دری سخنی!)

هفت اقلیم

اندر احوالات هفت اقلیم از زمین و آسمان ،مردمان و شهرمان و...(از هر دری سخنی!)

هفت اقلیم

اندر احوالات هفت اقلیم از زمین و آسمان ، مردمان و شهرمان ،و هر آنچه که از شنیدنی ها و دیدنی ها و خواندنی ها مرا خوش و شاید ناخوش آید و خواهم که سخنی از آن به میان آورم ...

آخرین مطالب
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین نظرات

آخرین مطالب

۱ مطلب در آبان ۱۳۹۱ ثبت شده است

(نکته :سوای مسئله عدم رعایت مقررات هواپیما، آیا این امر نشان دهنده  این نیست که در اذهان بسیاری از آمریکاییها یک مسلمان معادل تروریست است؟ مطمئنا اگر غیر این بود خیلی راحتمی شد مسئله رو حل کرد نه اینکه اعلام وضعیت اضطراری کرد!!البته آمریکایی ها هم زیاد تقصیری ندارند چون اسلامی که آنها می شناسند بیشتر اسلام طالبان و القاعده است...افسوس...)  "مدیر وبلاگ"


علت به زمین نشستن این هواپیما، نماز اول وقت یک مسافر مسلمان بود. در واقع پس از اینکه اذان به پایان رسید، مسافر مسلمان از جای خود بلند شد و در کنار صندلی اش شروع کرد به نماز خواندن.


مهمانداران هم که دیدند این مسافر مسلمان به دستورات و راهنمایی های مهمانداران برای نشستن به هنگام فرود توجه نکرد، تصمیم گرفتند به برج مراقبت اعلام وضعیت اضطراری کنند.

گفته می شود بعد از اعلام وضعیت اضطراری توسط خلبان، این هواپیما توسط جت های نیروی هوایی ارتش آمریکا اسکورت شد و در فرودگاه بین المللی "دالس" واشنگتن به زمین نشست.

پس از فرود هوایپما در فرودگاه، نیروهای پلیس فرودگاه "دالس" مسافر مسلمان را بازداشت کرده و به محل نامعلومی منتقل کردند.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۲ آبان ۹۱ ، ۰۲:۴۹
موسی علی نژاد