هفت اقلیم

اندر احوالات هفت اقلیم از زمین و آسمان ،مردمان و شهرمان و...(از هر دری سخنی!)

هفت اقلیم

اندر احوالات هفت اقلیم از زمین و آسمان ،مردمان و شهرمان و...(از هر دری سخنی!)

هفت اقلیم

اندر احوالات هفت اقلیم از زمین و آسمان ، مردمان و شهرمان ،و هر آنچه که از شنیدنی ها و دیدنی ها و خواندنی ها مرا خوش و شاید ناخوش آید و خواهم که سخنی از آن به میان آورم ...

آخرین مطالب
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۳، ۰۳:۲۲ ب.ظ

۰

سوگخند/نظر رسیده از یک معلم

پنجشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۳، ۰۳:۲۲ ب.ظ

 

 

منبع این مطلب جالب :سایت سبزوارنگار
 

سوگخند/نظر رسیده از یک معلم

معلم هستم و ماهیانه ۱/۲۳۰/۰۰۰ تومان حقوق می گیرم و کاملاً از رییس جمهور و وزیر آموزش و پرورش راضی هستم.

 

من معلم هستم و ماهیانه ۱/۲۳۰/۰۰۰ تومان حقوق می گیرم و کاملاً از رییس جمهور و وزیر آموزش و پرورش راضی هستم.

نحوه ی مدیریتم به این شکل هست که:

من متأهل و دارای دو فرزند هستم.
۱) در یک شبانه روز ۱۰ قرص نان می خوریم یعنی ماهی ۱۵۰/۰۰۰ تومان

۲) روزی یک شانه تخم مرغ می خوریم یعنی ماهی ۲۱۰/۰۰۰ تومان

۳) ماهی ۱۰۰/۰۰۰ تومان روغن می خوریم

۴) ماهی ۱۰۰/۰۰۰ تومان ماست می خوریم

۵) ماهی ۱۰۰/۰۰۰ تومان میوه می خوریم

۶) ماهی ۱۰۰/۰۰۰ تومان قسط می دم

۷) ماهی ۱۰۰/۰۰۰ تومان پول آب و برق گاز و تلفن و موبایل و .. می دهیم

۸) ماهی ۱۰۰/۰۰۰ به صندوق صدقات می دم

ما بقیه را، کمی پس انداز می کنم و کمی را به دیگران کمک می کنیم.

در ضمن خانواده ما اصلاً مریض نمی شوند و اگر مریض شویم خوددرمانی می کنیم.
۲) برای بچه هایم که مدرسه می روند سرویس نگرفتم، با پای پیاده می روند چون در سلامتی بسیار مهم است و به خاطر همین هم مریض نمی شوند.

۳) از گوشت و مرغ و ماهی و پنیر و عسل و … استفاده نمی کنیم؛ برای ما بسیار ضرر دارد امیدوارم برای سایر معلمان هم ضرر داشته باشد.

۴) مطلقاً به سفر نمی رویم؛ چون اعتقاد دارم قلب آدمی باید به سفر برود نه جسم آدمی. به خاطر همین موضوع، من هر شب و روز یا در مکه هستم یا در مشهد و یا در کشور های اروپایی و عربی و بالاخره هر جا که دوست دارم سفر می کنم و فکر کنم رکورددار سفرهای داخلی و خارجی هستم به طوری که اسم من در کتاب گینس ثبت شده است.

و …

همکاران محترم ! واقعاً شما نمی تونید مدیریت کنید؟ شما چی فکر کردید ؟ فکر کردید دیگران حقوق چند میلیونی می گیرند و ما نمی گیریم؟ نه خیر عزیزانم، مشکل ما معلم ها در مدیریت نکردن حقوق هست. ما قانع نیستیم. دو اصلی که سایر اقشار مرفه رعایت می کنند، اما ما غافل از آنیم.

راستی همین الان اراده کردم برم آلمان، خداحافظ رفتم، رسیدم، جاتون خالیه،

کافیست به آلمان فکر کنید، هیچ فرقی با کسی که حضوری به آلمان رفت ندارید.

لطفاً تأیید کنید!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۲۵
موسی علی نژاد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">