هفت اقلیم

اندر احوالات هفت اقلیم از زمین و آسمان ،مردمان و شهرمان و...(از هر دری سخنی!)

هفت اقلیم

اندر احوالات هفت اقلیم از زمین و آسمان ،مردمان و شهرمان و...(از هر دری سخنی!)

هفت اقلیم

اندر احوالات هفت اقلیم از زمین و آسمان ، مردمان و شهرمان ،و هر آنچه که از شنیدنی ها و دیدنی ها و خواندنی ها مرا خوش و شاید ناخوش آید و خواهم که سخنی از آن به میان آورم ...

آخرین مطالب
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۱، ۰۲:۵۷ ق.ظ

۰

این  جریان 21 دسامبر 2012 هم  الان شده  بحث داغ بین عده ای از مردم!  توی جمع دوستانه ،بین همکاران ،توی مغازه ها ،توی قهوه خانه ها و صد البته توی اینترنت!!که صد البته این اینترنت خودش ریشه ی شیوع این شایعه است!!!!  الان تقریبا چیزی حدود شش ساعت و نیم مانده  تا 21 دسامبر بشه!! چیزی که عجیبه و جالبه انه که عده ای از مردم  بخصوص روی دو شایع تاکید می کنند!اول پایان دنیا دوم سه روز و شب تاریکی !
اولی که کلا خیلی خنده داره چون با اعتقادات ما مسلمانان د رمورد  امر ظهور امام زمان (عج) همخوانی نداره پس  حرف بیهوده ای است!  ولی جالب اینجاست  هون عده ای که گفتم چون درمورد پایان دنیا نمی توانند کاری انجام دهند(به غیر از مرد چینی که شناوری کره مانند ساخته که می گوید در قیامت هم می تواند سرنشینانش را حفظ کند!!!)الان آن دسته از مردم  میان خودشونو برای تاریکی موعود!!!آماده می کنند! همین تو شهر کوچک ما تعدادی از ساکنان شهر و حتی روستاهای اطراف آمدن فانوس ، شمع ،شیشه چراغ نفتی و چراغ قوه  خریدن، آن هم تو این سه چهار روز اخیر!! مغازه دارها خیلی خوش به حالشون شده !!!یا تو روسیه پناهگاه اتمی را اجاره می دهند به مردم!خوب بالاخره خوب پولی به دست می آورند "برای یک شب  نفری از 75 میلیون تا 150 میلیون تومان!!!
 عجب دنیایی داریم...!!
به هرحال دوست دارم  نکاتی چند در مورد این جریان بنویسم:

1- این جریان ریشه در تبلیغات وسیع و چند ساله ی فراماسونرها و صهیونیستها دارد.(احتمالا با هدف کم رنگ کردن اعتقادات دینی و شاید شروع برنامه ی تسلط گرایانه در دنیا و بخصوص خاورمیانه که اونم فکر نکنم دوباره بتوانند فتنه ای شروع کنند!حداقل فردا نه! شاید یک تاریخ دیگه رو خلق کنند:مثل 2029!!!!!!)
2- تمام استناد این گروه در این چند سال دو چیز عمده بوده: یکی تقویم باستانی قوم مایا و دومی پیشگویی  های نوستر آداموس
3-  گروه مذکور می گویند تقویم مایا  روز 21 دسامبر 2012 تمام شده  و باز می گویند این روز پایان دوه ی بسیار بزرگی در تاریخ زمین است ئک اتفاق بزرگی خواهد افتاد(نمی گویند پایان دنیا میشه ! می گویند اتفاق مهم و بزرگی می افتد)
4-  تقویم جدید مایا:اخیرا یک بنای زیر زمینی  مایاها کشف شده که در آنجا تقویمی پیدا شده که تا هفت هزار سال بعد رو تو تقویم آوردند!!!
5-چرا این تقویم دومی که پیدا شده خبرش زیاد پخش نمی شود؟این نشان دهنده ی این نیست که کل ماجرا یک نقشه با تبلیغات هدفمند است؟
6-در مورد نوستر آداموس هم باید تحقیق کرد چون هر از گاهی  که اتفاقی می افتد تازه محققان یادشان می افتند که ببینند آیا آداموس چیزی پیش گویی کرده یا نه؟  و حرفهایش هم خیلی کلی و مبهم است و میشه گفت چند وجهی است!! کلا از لحاظ استناد زیاد قابل اعتماد نیست!
7 - این شایعه ی تاریک شدن زمین به مدت سه شبانه روز چیزیه که تازگی ها شیوع پیدا کرده و قبلا حرفی ازش نبود !پس این که هر روز یه احتمال جدید به احتمالات اضافه می شود نشان دهنده ی این است که اصل مسئله خودش ایراد دارد!!!
   تبصره1:اینکه می گویند فضایی ها به زمین باز خواهند گشت بله به شرطی ممکنه که  اثبات بشه آنها قبلا  اینجا بوده اند و رفته اند که حالا می خواهند برگردند!
 تبصره 2: ظهور امام زمان (عج) امری حتمیه ولی هیچ کس نمی تواند زمان آن را بداند احتمال ظهور درفردا جمعه به شرطی ممکنه که علایم حتمی ظهور ،  قبلا ظاهر شده باشند که البته  ظاهر نشده اند!!!مگر اینکه بگویند که از فردا این نشانه هاشروع به ظاهر شدن خواهند کرد!
تبصره 3 : حالا که احتمالات زیاد شده  باید  این احتمال هم مطرح بشه که شاید 21 دسامبر2012 در عالم  جن (که شیطان هم   به آن عالم متعلق است) شیطان  به نفع خودش کاری انجام دهد تا قدرتش را بیشتر کند و طرفدارن شیطانی اش در این دنیا هم بخواهند با یک فتنه ای یک همزمانی در اتفاق بین دو عالم ایجاد کنند !! البته  می دانم پیچیده است ولی خوب احتمال احتمال است حدااقل بهتر از احتمال پایان دنیا یا پیدا شدن آنی یک سیاره و برخورش به زمین  است!
8- در آینده  این جریان 2012 به یک مثال در عالم تبلیغات و تاثیر اینترنت و رسانه ها در سطحی جهانی تبدیل می شود. درست مثل نمایش رادیویی چند دهه قبل در آمریکا که بسیاری از مردم باور کرده بودند فضایی ها به آمریکا حمله کرده اند و می خواستند از شهر خارج شوند!!
9- عجب دنیایی داریم...!

خبر تکمیلی
بالاخره سازمان جهانی ناسا تایید کرد که از بعد ازظهر روز 21 دسامبر 
آسمان رفته رفته به طور کامل تاریک خواهد شد 
... 
و 
اسم این پدیده ی جالب را "شب" نامید!! 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۹/۳۰
موسی علی نژاد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">